February 25, 2015

"You are not truly friends until you have gone poop-hunting together."

Ancient Norwegian adige:

"You are not truly friends until you have gone poop hunting together."

Signed Garrett.




This saturday a few of us drove out on adventure. We needed to get out of the house. We packed food, a ukulele, chairs and some good mood, we found the dam we were searching for, and there was almost also a small lake. It was all so quiet, the only thing you could hear were the cows, the waders down by the lake, and the burning cowpoop-fire we made. Dried cowpoop makes the best fire. I promise.

Follow on Bloglovin

2 comments:

  1. Hei, fine du! Ser du har endret utseendet på bloggen din! Awesome med litt forandring til tider. :p Det er så hyggelig å kunne lese om alt det du gjør i den byen jeg aldri husker navnet på. :) Lurte på om de snakker en variant av engelsk der nede? Har fått lest en del Jamaican-engelsk, og det er utrolig stilig å se hvordan de snakker engelsk, men at de uttaler ordene på en såppas annerledes måte og med andre former for syntaks at det til tider kan være ugjenkjennelig. :p Gleder meg til videre oppdateringer! Kubæsjbål høres lite lekkert ut, men kanskje det ikke lukter så ille som man forventer?

    ReplyDelete
  2. hahaha! Så gøy :)
    Vil bare si at jeg leser alle innleggene, selv om jeg ikke kommenterer på alle. Nå har nemlig nettleseren min blitt uvenner med blogspot igjen, så jeg må åpne en ny for å kommentere, noe som gjør det litt tungvint.. Men det er kjempe, kjempegøy å følge med på eventyret ditt her jeg sitter i kalde Norge og kroppen skriker UT UT UT! :)

    ReplyDelete