July 10, 2013

The Stoop with a capital S

Du kan nærmest banne på at du finner meg foran huset, på trappa, når sola titter fram - og jeg har fri. Jeg elsker den trappa. Jeg sitter bak ei trygg jerndør, men har likevel full utsikt til det yrende menneskelivet ute i gata - og de legger sjeldent merke til meg.
Siden jeg ikke spiller på lag med føttene mine - beinhinnebetennelsen har fått nok, så så jeg ikke annen løsning enn å ta fri fra jobb i dag.Så dag har jeg bodd der ute i fire timer. I SHORTS OG SINGLET!  med norsk festivalmusikk fra høyttalerne. Takk for at det ble fint vær i alle fall.

//
If theres the tinyest glimpse of sun you can almost be sure that I'm sitting out on the stoop. It has become my favourite place in this house. So relaxing, in shelter from the wind (almost all the time), and it also feels safe since I have this big iron gate in front of me - and almost none of the people passing by recognises me sitting there.
I didn't see any other solution than for me to be home today. (I really don't play on team with my shin splints these days.) So I've been out on the stoop for more than four hours, just tanning in a SHORTS and a TOP! with norwegian festival music from the speakers. The weather today has been so great.


- Hva har du gjort på i dag?//What have you been up to today?

Follow on Bloglovin

Follow on Bloglovin

No comments:

Post a Comment