July 13, 2013

Normal Friday


Det har skjedd noe utenom det vanlige helt siden jeg ankom Sør-Afrika for en måned siden. Men i går skjedde det ingenting. Og herlighet så godt det var å ha det jeg vil kalle en "normal fredag" igjen. Jeg kjøpte inn både potetgull og godteri, lillesøster diska opp med saft og kjeks, og sammen så vi en klisjé film, akkompagnert av sytinga til det nyeste familiemedlemmet, Roxy(en miks mellom pitbull og rottweiler.) Jeg skravla også med en del flotte mennesker fra moderlandet, og sminka dukka mi(Shannon, vertssøster, jobber som modell) for en kjapp photoshoot på stua. Som vertsmor ville sagt: "Us enjoyed yourself."


Men jeg er jo Eirin. Jenta som alltid gjør noe. Jenta som ikke vet hva "helsebremser" er. Så i kveld er det på tide med en skikkelig Super Rugby-kamp med tyske Connie! HUHEI HVOR DET GÅR!

//

It has been happening something every friday since I got here. Yesterday I got the opportunity to have a "normal friday", as I would like to call it, with a cliché movie, cookies, sweets and crisps together with my host sister, and of course the newest family member, Roxy - a mix between a pitbull and a rottweiler. It was so nice to stay back home in the house for a change. I also talked a lot to great people back home, and put some makeup on the face of my doll (Shannon, my host sister, works as a model) for a quick photoshoot in the livingroom. As my host mum would say: "Us enjoyed yourself."

But since I'm Eirin, and I never know when it's best for my body to just relax, am I going out on a Super Rugby match tonight! WOHEY!

- Har du store planer for lørdagskvelden? / Do you have plans for the evening?

Follow on Bloglovin

Follow on Bloglovin

1 comment:

  1. høres fint ut spør du meg, men det er jo klart man må slappe av litt også :)

    ReplyDelete