July 6, 2013

Followers moved

Dere som fulgte militærbloggen min, http://eirinsae.blogg.no, via bloglovin' legger sikkert merke til at dere nå er inne på en annen blogg. Militærbloggen min er fortsatt åpen, og kommer til være det lenge enda. Men greia er at det er her det skjer nå. Jeg er ute på mitt livs eventyr. Jeg har besøkt India og Kina, og sitter i skrivende stund i senga mi hos en vertsfamilie i Cape Town, SØR-AFRIKA. Jeg forlater ikke Sør-Afrika før om tre uker - så det vil fortsatt komme mange spennende oppdateringer. Så stay tuned! :-)

//
Some of my bloglovin' readers might notice that I've moved you from one blog to another. The blog http://eirinsae.blogg.no, with all of my military pictures and stories, will still be open - so feel free to enjoy the blog posts on that page as often as you want to. But the thing is, that it is on this blog things are happening now. I'm on an adventure of a lifetime. I've been in India and China, and I'm writing this blog post from my bed by my host familiy, in Cape Town, South Africa. And I will stay in South Africa for three more weeks. So stay tuned!


Follow on BloglovinFollow on BloglovinFollow on BloglovinFollow on BloglovinFollow on Bloglovin

No comments:

Post a Comment