June 14, 2013

Countdown

Fire ting jeg liker med Sør-Afrika:
Vi kan drikke vannet i springen. HURRA!
Dopapir kan kastes I do.
Alt spiselig er så smakfullt. Fra den minste karamell utlevert av skolens vaktmester til lunsjboksene tanten i huset lager til oss hver dag, til middagen vertsmor lager og maten vi bestiller ute på restaurant.
Jeg kommer virkelig godt overens med både roomie og vertsfamilie. Føler meg allerede som en del av gjengen. Vi ler mye sammen.

Tre ting jeg gleder meg til:
Tur inn til Cape Town i helga.
Tredagers Garden Route tour med safari, kajakkpadling og severdigheter.
Å feire 21-årsdagen min på MANDAG!

To ting jeg er skeptisk til:
Minibussene, men likevel så skal jeg og Julia kjøre minibuss tur-retur sentrum nå i helga.
Å vite at en township er bare tjue minutter unna.

En ting til: 
Dere fine der hjemme: Jeg er glad i dere, og har det fint.

Som dere kan se:

//
Four things I like about South Africa:
It's possible to drink water from the sink.
I can throw my toilet paper IN to the toilet. 
Everything thats "eatable" is so tasty. From the smallest candy handed out at school to the homemade lunch boxes from my host aunt and the dinners of my host mum. Haven't had a bad meal on restaurants either. 
I've gotten into the nicest host family, and me and my roomie is a perfect fit. I laugh alot.

Three things I'm looking forward to:
Going to Cape Town this weekend.
The three days Garden Route trip in two weeks with safari, canoe padling and attractions.
To celebrate my 21th birthday on MONDAY! 

Two things I'm sceptical to:
Travelling by those white mini buses.
To know that I'm not living more than twenty minutes away from a huge township.

One last thing:
My loved ones back home: I love you, and I'm okay.

No comments:

Post a Comment