June 26, 2013

A taste of todays playlist


Når det kommer til musikk er jeg nærmest altetende. Dagens spilleliste bærer preg av en dag i senga, da det svære kjøpesentret tok knekken på beina mine i går. En god del norsk, da det overraskende nok er lite norsk språk i hverdagen her nede - også skulle jeg ønske litt at jeg hadde norsk sommervær og kunne gå med shorts.

//
I listen to almost everything. And todays playlist is characterized by that I'm lying in my bed. The big shopping mall killed my feet yesterday (I've got shin splints.) On this playlist there's a good deal of norwegian music - I miss norwegian summer and I want to wear a shorts so badly.

  • Beach Boys - Wouldn't it be nice
  • Oslo Ess - Klin gæærn
  • Alannah Myles - Black velvet
  • Guns'n Roses - Sweet child of mine
  • Trang Fødsel - Hippie
  • Matthew Wilder - Break my stride
  • Outkast - Hey ya
  • Pink Floyd - Bike
  • Porcupine Tree - Trains
  • DDE - Bondeknøl
  • R.E.M. - Try not to breathe
  • Bruce Springsteen - Born in the U.S.A.
  • The Commitments - Try a little tenderness
  • Bob Marley - Don't worry, be happy
  • The Beatles - Yellow Submarine (flerstemtheten på refrenget her - åååh.)
  • Christophe Mae - Je me lâche
  • Murray Head - One night in Bangkok
  • Skid Row - Youth gone wild
  • Coldplay - Cemetries of London
  • A1 - Same old brand new you
  • Bruce Springsteen - O Mary don't you weep
  • Trang Fødsel - Midt i trynet

Tre dyner, Sør-Afrikansk heklalue og sokketørking etter pøsregn.
 // Three duvets, South African cap and drying of socks after pooring rain.

- Hører du på noe av det samme som meg, eller har du noe god musikk å anbefale? Jeg er nærmest altetende.
// Do you listen to any of the same artists, or do you have some good music to recommend?

3 comments:

  1. Hvis det er noen trøst, så går vi ikke akkurat i shorts her hjemme heller :P

    ReplyDelete
  2. woow, kom over bloggen nå, og må bare tenke meg for et spennende liv du må ha! utrolig smart og bra av deg å ha en slik blogg, og at du inspirerer flere :D

    ReplyDelete
    Replies
    1. Tusen tusen takk! Slikt er så godt å høre! Det er derfor jeg blogger :)

      Delete