May 4, 2013

The Great Wall of China, part Mutianyu


photos: priv. (c)

Vokabularet mitt er rommer ikke nok ord til å beskrive hvordan det var å gå på Den Kinesiske Mur, og bildene mine kan ikke beskrive hvor fint det var. Jeg trodde på forhånd at det kom til å være som en stor severdighet, men den var så mye mer. Mutianyu, navnet på den delen vi vandra på i flere timer, tok helt pusten fra meg. Det var så nydelig og storslagent. Utsikten var vill, og all støyen og sandstøvet fra gatene var borte, og på den klarblå himmelen skinte sola. Vi var så heldige med været. På utsiden av murene var det skarpe fjelltopper omringet av kirsebærtrær, som blomstret i fin , lys rosa.

Å gå på den kinesiske mur er noe du virkelig må oppleve selv.

//

My words can't describe the feeling of walking on the Great Wall of China, and my pictures can't describe how beautiful the view was. On forehand I thought it would be as an ordinary attraction, but I was so wrong. It was breathtaking. We had such nice weather; the sky was clear blue, the air was clean, and outside the walls cherry trees blossomed in sweet pink. And the view - wow. Sharp peaks in every direction. It was beautiful.

Walking on the Great Wall is one of the things you have to experience yourself. 

Follow on Bloglovin

4 comments:

  1. fine vilder, og ABSOLUTT! Det skal oppleves! :)

    ReplyDelete
  2. Du tar kjempefine bilder, og det ser ut som at du har et så spennende liv! Herregud, kjenner jeg dør litt av misunnelse hver gang jeg ser innom! Hva er det du holder på med, egentlig? :)

    ReplyDelete
  3. For noen fantastiske bilder! Misunner deg som får oppleve dette :-)

    ReplyDelete