May 27, 2013

A taste of Summer

I dag ble jeg vekt av av mams ti over tolv. Da hadde hun allerede rukket å komme hjem fra jobb, mens jeg lå enda og gapa etter luft og drømte om rosa elefanter.

Ute på verandaen kokte sola, så jeg fant fort veien dit og begravde nesa i Slumdog Millionaire. Så deilig å ha en dag uten noen som helst form for planer. I dag har det nærmest bare vært meg og solsenga. Har avtalt date med den (solsenga) i morgen også. Hvile og skrive reise-planlegge-lister. DET ER BARE EI UKE TIL JEG SETTER KURS MOT SØR-AFRIKA!

Et lite steg retning avreise ble tatt i kveld. Jeg og mams tok en runde på et av byens kjøpesenter med handlelista i leolomma. Det ble to bikinier, til 10! kroner pr.del, og sko, som ikke er vintersko (jeg har vrange bein, så skokjøp er hat), antibac, og ei ny reiselommebok. Den forrige reiselommeboka døde i Kina. (love asian squatties <3  M!)

Den kollasjen her får bloggen min til å se ut som den aller første bloggen jeg hadde - i niende. Hurra. Er sånn i feriemodus at det bryr meg ikke.

- Hvordan går det med dere som går skole? Har eksamener og tentamener gått bra? :-)

// My mom wake me up at ten past twelwe this "morning". I was like sleeping beauty, or somethingsomething  with my mouth open gasping. So sweet. 
I spent almost the entire afternoon outside in the sun with my book, Slumdog Millionaire. And in the evening time me and my mum went shopping. I bought some stuff for my South Africa travel, including a new travellers wallet - the last one ended up in an Chinese train station squattie... Yey, me. 
IT'S ONLY ONE WEEK UNTIL I'M GOING TO SOUTH AFRICA!

No comments:

Post a Comment