May 9, 2013

220 at my place

De siste dagene har jeg brukt all min tid på å nyte finværet vi har hatt. Jeg har sittet ute i sola i sommerklær uten å fryse, grillet i parken sammen med vakre venner, spist frokosten min på en benk i parken bare fordi jeg kunne, og jeg har pynta meg med sommerkjole, fargerike strømpebukser og hårblomster og tatt med meg sommerdrinker på fest. Traff igjen så mange herlige mennesker, og dansa slik at jeg kjenner det i dag. 

I morgen kommer fire av mine fabelaktige romkamerater fra militæret på besøk. Tre netter skal de være her. Å, som jeg gleder meg!

Livet smiler, og jeg smiler endelig tilbake.
//
I'm expecting visitors tomorrow! Four of my military roommates are coming to visit me in my hometown. HURRAY!

The last few days I've been busy enjoying the little glimpse of sun and good weather we have had. I've actually been able to wear some of my summer clothes and sit in the sun without freezing. And that's a bit untypical for my hometown.
I've been hanging out in the park with beautiful friends barbecueing, eaten my breakfast on a bench outside, and I've dressed up in summer dresses and partied.

Life is smiling, and I'm finally smiling back.

photo: priv. (c)  - Holy Lake Pushkar, India.
Follow on Bloglovin

2 comments:

  1. å, jeg elsker finværet som har vært de siste dagene.

    apropos india! så lurer jeg på om det er noen byer/én by, et sted du vil anbefale å besøke hvis man skal dit? jeg er nemlig NULL kjent der, og aner ikke hva som er å forvente noe sted. kanskje masse mennesker bare. og helt annerledes kultur, selvfølgelig. men det er jo så stort at det er umulig å bare begynne et sted å lete etter fine steder! så gjerne kom med en anbefaling, hvis du har en. hehe.

    ReplyDelete