April 6, 2013

Goa > Hong Kong

I morgen drar jeg videre til Kina. WUHU! Starter i Hong Kong, og skal leke eventyrer i atten dager helt til jeg kommer opp til Beijing og Den Himmelske Freds Plass. Der oppe har jeg en dag alene, til å bruke på det jeg vil, før jeg vender snuten hjem til Norge.

foto: priv. (c) Verdens nest lengste mur, India.

Jeg har altså vært i India i snart 16 dager. Det har gått så fort. Jeg har hatt øyeblikk hvor jeg har vært smålig stressa, det har vært øyeblikk hvor jeg har ledd så tårene spruta, jeg har spist mye rar og fantastisk god mat, møtt gode mennesker, som har vært på reisefot lengre enn meg, og jeg har lært mye mer enn jeg hadde forventa. India er et fantastisk land dere. Go for it.*
( Det kommer mange flere poster fra India også, det er ingen grunn til å stikke av herfra. )




* CEOen min sitt svar når vi spurte om noe vi var usikre på, enten det gjaldt mat, klær eller å gå alene.

Få med deg de siste oppdateringene fra India, og bli med på reise gjennom Kina via bloglovin', eller følg meg via mail (fyll inn mailadresse i feltet i høyremargen.)

1 comment:

  1. Fantastisk spennende å få følge deg på reisen, Eirin! God tur videre:)

    Marthe

    ReplyDelete