April 28, 2013

Beijing og Hamad International Airport


(Det øverste bildet her er et av mange turistfoto jeg har plaget kinesere til å ta av meg.)

Fra ti på tolv nattestid, etter tidenes mest langdryge innsjekkingskø i Beijing, jublet sinnet over barnekroken med Tom og Jerry-tv. Jeg var allerede sliten og klar for å dra hjem, men visste at jeg skulle bruke 18 timer på fly før jeg kunne plante rompa i sofaen hjemme. Jeg halvsov foran tv-skjermen, men i det minste var det ikke harkende, støyete kinesere der. 

Vel framme i Doha, Qatar, fikk jeg gratis underholding i form av lokalbefolkningen. Det er ikke hver dag jeg ser voksne Sjeik Ben Redic-er sitte å trykke iherdig i vei på sin iPhone 5 eller i kø hos Costa Coffee. (Jeg er ikke rasistisk på noen måte, det var bare den overtrøtte hjernen min som fant dette veldig underholdende.)


JEG ER HJEMME!

(Innlegg fra Kina, og flere videoer fra både Kina og India kommer. Jeg har levd i pysj siden jeg kom hjem fredagskvelden, og brukt tiden på viktigere ting. Slik som kokt potet, taco, sjokoladekake og klemmer. Håper dere tilgir meg det. :-) )

No comments:

Post a Comment