April 8, 2013

Avskjedsmiddag

Goa, dag 14

Med tærne i sanda og en frisk havbris i håret, spiste vi vårt siste måltid sammen på Brittos. Knallgod sjømat, god stemning og litt vemodig. To uker er akkurat nok til å begynne å bli kjent med noen, og når du føler at du har fått kontakt, så må du dra. Men hey! Jeg har hatt to flotte uker.

Vi koste oss, hadde mimeleker hvor vi skulle mime noe vi hadde opplevd, og alle ramset opp sine topp tre opplevelser. Mine topp tre må være besøket i Sikh tempelet i Delhi, siste dag i Udaipur, hvor jeg fikk Henna-tattooen min, dro på båttur til et flott vannpalass, og deltok på et veldig interessant malekurs, og rett og slett alt jeg har lært. Jeg hadde ikke i min villeste fantasi kunne forestilt meg at jeg kom til å komme så tett innpå indisk kultur og levemåte.

Matt er et enda større matvrak enn meg. På dette bildet har han spist sin middag, i tillegg til det meste av konas og min. :))

Goa, dag 15

Nok en siste middag med de gjenværende på samme restaurant. :-)
Jeg fikk klesvasken min levert på døra. Til og med trusene var bretta. India altså.
Jeg sa ha det bra til Dushyant, CEOen vår, som har gjort sitt beste for at alle skulle ha en best mulig opplevelse av India, - og som virkelig har innfridd. Jeg har hatt det knall!
Og for å sette opplevelsen min av India litt på spissen, gikk jeg alene den ti minutters turen ned til stranda, satt der alene noen timer, leste bok alene, bestilte mat alene, og bare nøt freden og sola.


Følg de siste oppdateringene fra India, og bli med på nye eventyr i Kina via bloglovin', eller følg meg via mail (fyll inn mailadresse i feltet i høyremargen).

No comments:

Post a Comment