March 9, 2013

Ospreysekk

Dere må hilse på min nye følgesvenn, Ms. Osprey med barn. For to lapper kom hun til meg i går, pakket inn i gråpapir med bilde av de søteste presanger på innsiden (ekstase i bilen til Sunniva når jeg oppdaga dét ! ).
Med barn er hun på omtrent 85 liter - etter fødsel ca. 73. Barnet (dagstursekken) er altså på omtrent tolv liter. Dagspakninga fra filmen - den får jeg alltids bruk for senere. Kjekt å ha.

Da jeg bestilte sekk var det mye fram og tilbake, for jeg var redd den skulle bli for liten. Nå kan jeg hvertfall skrive under på at den ikke blir det... Heller tvert i mot. Jeg får jo nesten halve meg oppi!


Sekken er en Waypoint 85l damemodell.

Om dere ønsker å bestille reiseutstyr vil jeg anbefale chillout på det varmeste. Knall service - jeg ble oppringt på tirsdag da de skulle pakke sekken, for de hadde funnet en mulig feil i hjemadressa mi - og i samme samtale informerte de om at jeg kunne velge et regntrekk i en størrelse mindre enn det jeg hadde putta i handlekurva, mellomlegget(pengene som ble til "overs") skulle de returnere. Og pengene var inne på konto en time etter samtalen de, og i posten kom fin sekk med passende regntrekk.
Sekken ble bestilt på mandag, og torsdag kunne jeg hente den på på posten, portofritt.

Bli med på tur via bloglovin' eller via mail (fyll inn e-post i feltet i høyremargen).

Jeg er spent på hvordan den nye sekken min oppfører seg ute på eventyr.
- Har du noen erfaring med Osprey? :-)

5 comments:

  1. Hihi, den sekken er med i magasinet mitt :D kan opplyse om at "det er en av de letteste ryggsekkene som finnes, og det til tross for at den kommer med dagstursekk." :D

    ReplyDelete
  2. så herlig søt du er : )
    så ut som en kjekk sekk da:p

    ReplyDelete
  3. Du følger i Maries supre fotspor!? Herlig for deg, jeg skal følge med!! ;)

    ReplyDelete
  4. nei, men jeg elsker å gå på tur!!<3

    ReplyDelete