March 14, 2013

Huet på rett plass

Jeg hadde nærmest glemt at reising medfører pakking. Så nå, etter ei god korpsøving, ble det hurtigpakking - klær og utstyr føk både hit og dit. I morgen er det nemlig NM i Janitsjar i Barteby! Jeg gleder meg som en liten unge. Et helt lager med klemmer skal spres til de jeg ikke har sett siden dimmisjon. Hurrahurra!

Sånn ellers denne uka så har dagene vært hektiske; jeg har hatt min siste jobbdag (tåre), holdt foredrag for skolekorpset(smekka sammen i hui og hast, men med stor suksess), handlet inn siste rest til reisa (uendelig med antibac-servietter og den obligatoriske backpacker-kortstokken!), jeg har jobba med skolesøknaden min (hvordan noen klarer å få fylt alle ti punktene på lista er for meg uforståelig), søkt boplass i flere kollektiv(vet du om noen som leier ut fra og med august - ta kontakt - jeg er veldig snill!), og jeg har i dag vært på korpsøving, hvor vi har finpussa på NM-stoffet (siste korpsøving på over fire måneder - uæh!).

Som dirigenten min bruker å si; "Det er viktig å ha huet på rett plass." Mitt er ikke på rett plass før mandag, tror jeg.
Musikkorpset Tempo under stevnet i Kristiansund juni 2011
Bildekilde

- Har du huet på rett plass?

5 comments:

  1. Hodet mitt glir litt mer på plass for hver dag jeg er her ihvertfall. Nærmest whiplash før jeg dro. Så holder det seg vel på plass såpass lenge at jeg kommer meg til Australia også.

    Lykke til på NM!!!

    ReplyDelete
  2. Så gøy! Lykke til og god tur fine deg (: Tror neppe jeg har det nei..

    ReplyDelete
  3. Lykke til! Tror egentlig jeg aldri har hatt hodet på rett plass, men det går fint likevel! :)

    ReplyDelete
  4. Hva har du søkt, og hvor? :)

    Eh, tja, nesten - jobber med saken!

    ReplyDelete
    Replies
    1. Jeg har søkt forskjellige samfunnsfaglig retta linjer på UiO! :)

      Delete