March 30, 2013

Endelig internettforbindelse

Det er så mange power-outs her i India at jeg blir helt tullete. Det samme gjelder for serverne. Internett-serverne bryter sammen rett som det er. Men nå, nå er jeg her. Og jeg kommer til å ordne det slik at dere skal få noen innlegg ( ÅKEI - nå gikk det nylig en skabbete rev rett gjennom hotellobbyen. UÆH. Welcome to India.) Jeg skal fikse det slik at dere får noen innlegg hver dag framover, ting kommer i rekkefølge, bare litt senere enn planlagt. Og om det er noe dere lurer på underveis, så er det bare å fyre løs i kommentarfeltet på dette innlegget, eller sende en mail til eirins92@hotmail.com.


Bli med videre på tur via bloglovin', eller følg meg via mail ( fyll inn mailadresse i feltet i høyremargen.)

Skrevet 290313 kl. 22:15, men ble ikke publisert pga. nok en power-out. :)))

No comments:

Post a Comment