March 19, 2013

3 DAGER

Det er helt vilt at det bare er tre dager til jeg sjekker inn backpacker-sekken min og setter meg på flyet. Nå står jeg virkelig oppi det. Det er ikke lengre bare en fjern drøm eller vill tanke - jeg skal reise alene til strek-øynenes verdensdel. Når jeg har fortalt de rundt meg om turen min, har det alltid føltes så lenge til. Og nå bare: avreisedag, hallo! 3, drei, tres, tre dager. Mammamia.

Alt av reise-pikk-pakk(wups!) er klart til å pakkes i Ms.Osprey, og sommerfuglene i magen har fått selskap av en liten klump. En liten nervøs klump. For å reise fra familien sin første dag i påska er ikke hverdagskost. Men lur som jeg er, har jeg i alle fall kjøpt og fylt opp ett lite påskeegg, som skal få være med på tur - så er jeg hvertfall med familien i tankene. Også får jo de andre backpackerne muligheten til å smake mine favoritter. Hehe.

Foto: WC/ Jakub Halun

(Jeg har sagt det før - og sier det igjen: Dere som vil være med på tur må følge meg via bloglovin' eller mail( fyll inn e-post i feltet i høyremargen.) FB er nemlig forbudt i Kina. Smil.)

2 comments:

  1. Jeg kommer til å følge med deg og ønsker deg alt godt, flott og gøy! Do'in it. Bay bay!

    ReplyDelete
  2. Jeg skjønner godt at du er spent! Får nesten litt sommerfugler på dine vegne - det blir jo så bra!

    ReplyDelete