March 21, 2013

1 dag!

I dag har jeg klemt gode venner, pakka Ms.Osprey, og vært ekstremt irrasjonell; jeg har bare sosa rundt og spist av påskegodtet til mamma i hele kveld. Mitt sitt er jo nedpakka alt. Nervene ligger utenpå kroppen nå.
Og skolesøknaden min ja! Den er endelig innsendt den også. Må ærlig innrømme at jeg holdt på glemme den helt. Penger, tur-organisering, papirfiks, hadeklemmer, venneturer, vaksinasjonstimer, tur-handling, NM, - og alt annet jeg har brukt dyrebare minutter på siste tiden, har skubba søknaden lengre og lengre bak i skallen. Det er heldigvis i orden nå. Og lista, den ser ganske fin ut den. Bare samfunnsfaglige linjer i Oslo. :-)

Lot forresten noen lapper fly ut av pengeboka mi i går også. (Rart det ikke er ekko i lommeboka mi snart!) Brukte de på en lekker, rød canon-godbit, som jeg kan filme med. Det blir gøy både for meg og dere. Smil.


Krysser fingra for at jeg ikke roter meg bort på vei fra flyplassen i New Delhi til hotellet. Litt dumt å rote seg bort dag én. Sparer det til senere.

Bli med på tur via bloglovin' eller motta nye innlegg på e-post (fyll inn mail i feltet i høyremargen.)

Til Pappa: Lykke til med påskeegg-letingen på jobb i morgen! Jeg heier på deg!

- Hejhej, snakkes på Gardermoen! Eventuelt på flyplassen i Helsinki, om du tilfeldigvis skal dit. :-)

No comments:

Post a Comment