February 23, 2013

Vinterferie uten snø

Vinterferien her har vært så himla deilig. Jeg har fått gjort alt jeg skulle gjøre med tanke på turen, og opplevd så mye mer enn planlagt. Venner jeg ikke hadde venta har vært hjemme, andre har kommet på besøk, god mat har blitt spist, jeg har vært på kino for første gang siden jeg bodde i Oslo, jeg har hatt fløytetime med verdens beste fløytelærer og blitt påmint en haug med musikalske småting, som lett går i glemmeboka når man ikke har hatt spilletime siden tredjeåret på vgs, og jeg har spilt bowling - og funnet ut at det er noen der ute som er jevngode med meg (mao: like dårlig, men jeg liker å si like god.)
Vinterferien her ble brukt til det en ferie skal brukes, nemlig til å senke skuldrene og kose seg med gode venner.

1. og 2. Helene ble med og feira tjueénårsdagen sin på bowling med meg og Thomas.
3. Jeg og Karoline snakka om ting man ikke burde snakke om på Brasseriet med hver vår bruschetta foran oss.

- Hva har du brukt din ferie til?

6 comments:

  1. Åh, det hørtes virkelig ut som den perfekte vinterferien! :)

    Sv; Så bra, det er bare å glede seg :)

    ReplyDelete
  2. Så koselig da! Jeg har bare slappet av med kjæreste og venner :-)

    ReplyDelete
  3. Høres herlig ut!

    Som student har jeg ikke vinterferie, men det har vært en fin uke likevel! Det ble arrangert Biørnegilde - en studentfestival for realister. På onsdag drakk jeg øl og danset til irsk musikk (irsk aften), på fredag hang jeg i fysikkforenings "Space Bar" (med forseggjorte dekorasjoner) og på lørdag dro jeg på Biørneball i min nyinnkjøpte, sjøgrønne ballkjole. Itillegg har det vært landslagssamling i karate i helgen med mye trening og lærdom.

    ReplyDelete
    Replies
    1. Høres ut som at du også har hatt en skikkelig deilig uke! :D

      Delete
  4. Hørtes ut som en deilig vinterferie!! Jeg har ikke hatt ferie, men er sykmeldt pga rygg/brystsmerter, så jeg håper jeg kan bli fort bra fra det igjen...sånn at jeg kan nyte påskeferien som ikke er så langt unna!!

    ReplyDelete
  5. Hørtes koselig ut! Jeg hadde ikke vinterferie, så her er det full nedtelling til påskeferien:D

    ReplyDelete