February 3, 2013

Konfetti

Fredag hadde jeg med meg verdens beste i tankene(20åringen min) da jeg feira ei anna søt ei med masse konfetti, en hel haug med jenter og masse makroner.
Lørdag var tidenes pysjdag. Sov lengre enn Tornerose, spiste frokost mens jeg så på Noahs dyrebare øy på den store svarte, og avslutta dagen med Ungdommens Kleineste Mønstring. - Joda. Det var noen flinke i år også. Det anbefales å dra og se på mønstringa alene. Da slipper man den stemmen som hviskern i øret om hvor bra eller dårlig forrige deltager var. Fint å få tenke helt selv.

I dag har jeg baka deilige kanelsnurrer og besøkt tidenes fadderbarn. Fadderbarnet som enda gjemmer seg bak sin mams og paps når jeg kommer. Han er så søt. Blir bedre når våren kommer og bakken blir bar. Da har jeg bestemt at vi skal spille fotball sammen. Til nå har vi bare forsøkt oss på traktorkjøring, radiostyrt bil og lekekjøkken.


 Klikk på neshornet for å bli med på tur.

1 comment:

  1. Åh, så koselig da! Håper du får en strålende søndag videre :-)

    ReplyDelete