February 16, 2013

Hva jeg har lært etter et år i Garden

Kø i butikk kan ikke sammenlignes med depot-kø, ergo det er ikke noe å syte seg over.
Å få dusje aleine er et privilegium.
Det går egentlig ganske fort å vaske rommet sitt.
Orden i klesskapet er ikke dumt.
Om man snakker skikkelig med de rundt seg, så er det overraskende mye som løser seg. Er det noe som irriterer deg, snakk om det med de det gjelder.
Det har ikke noe å si hvilken vei dorullen henger.
Å gi plass. Jeg spretter unna som en tulling enda. Også synes jeg at folk som ikke holder til høyre er irriterende.
Jeg kan hvis jeg vil.


Nå skal jeg gå tilbake til å spise slik mat som syr inn klærne i skapet om natta.

Kos dere i helga!
Neshorn til høyre.

5 comments:

  1. Åh, Eirin, elsker sånne innlegg! Jeg er så enig med deg, jeg er sikker på at alle hadde lært å satt pris på alle ting som det der om man hadde vært i Garden!
    Du har fantastisk humor!
    Savner deg og resten av finfolka fra Kr!

    Kos deg så mye i helga selv!

    ReplyDelete
  2. Flott innlegg! Folk klager nok å bærer seg litt for mye over noe som egentlig ikke betyr noe som helst, eller saker som kan løses hvis de bare tar opp problemet i stedet for å prate om problemet til det blir en katastrofe. Så gæy at du har vært i garden, spennende, og ikke minst så har det nok vært en opplevelse for livet, og tingene blir satt litt mer i perspektiv:)

    ReplyDelete
  3. Kjempe bra skrevet ! Liker sånne innlegg ! :)

    ReplyDelete
  4. Artige ting du har lært nå jeg si! xp

    ReplyDelete
  5. Haha, det var vel noen nyttige lærdommer :P

    Sv; Det er de absolutt <3
    Gleder meg til å se igjen den filmen :D

    ReplyDelete