February 22, 2013

A traveler without observation is a bird without wings

Fredagskveld, favoritt-vin og reisefeber.

1. Taj Mahal, Rachel 2. Crawford Market, Jan 3. Mandrem Beach Goa, Paul Mannix  
4.Yangshuo countryside, Andrew Turner 5.Hong Kong, eGuide Travel 6. Great Wall of China Francisco Diez

Én måned igjen; Åtte jobbdager og NM. Nå mangler jeg bare ryggsekken - så er jeg klar.

Klikk her for å følge meg på tur via bloglovin'.
Det er også mulig å få bloggoppdateringer på mail, for dere som ønsker det. Bare å føre opp mail-adressa si i feltet i høyremargen.

2 comments:

  1. åå reiselysten kom raskt snikende på meg nå, du er jaggu heldig.) Her i hus er ikke neste reise planlagt enda, og ikke har jeg bestemt meg hvor neste reise skal gå til heller, så mange plasser å se:)

    ReplyDelete
  2. Jeg blir jo ivrig jeg også, haha! Åh. Jeg blir med!! (Iallfall gjennom bloggen, woop)

    ReplyDelete