February 4, 2013

Bolig til leie

Nå har jeg bestemt meg. Det blir Oslo, Tigerstaden. Rett på skolebenken etter Sør-Afrika hjemkomst. Så i kveld har jeg surfa litt rundt på hybel.no og sett på mulige boplasser. Sånn som ståa er på hybel.no nå, så kan jeg velge å flytte inn sammen med IT-karer i Parkveien (og bli nærmeste nabo til Jan Thomas Studio!), bo i et kott ala Harry Potters bøttekott, flytte inn i bokollektiv hvor jeg har balkong på rommet, eller i ett hus på 300kvm. med flere andre leietakere og boblebad. Ah, valgets kvaler dere.

Om jeg ikke finner noe - så har de sikkert alltids plass her.

Om du kjenner noen som leier ut en hybel, eller vet om en ledig plass i et koselig bokollektiv fra neste høst, si ifra. Jeg er blid. Også er jeg eksepsjonelt flink til å vaske(les: ett år i garden gjorde sitt). Så jeg er sikker på at jeg vil være en eksemplarisk leietaker.

2 comments:

  1. Det blir sikkert spennende! Lykke til med hybel jakt :p

    Sv; Å så gøy, det blir nok en koselig kveld :D

    ReplyDelete
  2. Wow, spennende! :) Lykke til, håper det blir bra! :)

    ReplyDelete