January 28, 2013

Feststemning x 2

Jeg kan ikke beskrive med ord hvor godt det var å treffe igjen tidligere med-gardister. Jeg har glist fra øre til øre nærmest hele helga. Gardist Sætherbø på plass!

Av 10 som møtte til fest stilte 4 mann fra 220, mitt rom. Herlighet så godt det var å se de igjen.

Før festkonserten, til HMKG 2013 på søndag, var vi femten fine som spiste middag på Peppes, Aker Brygge. Det jeg og Nesset(signaltrommis og fast skopusse-buddy) ikke hadde tenkt på var at kp.3, musikk og drill, selv hadde bord der. Så etter hvert krydde det av grønne menn inne på restauranten, inkl. befal som kjente oss igjen og sendte herlige grimaser til oss.

Festkonserten i seg selv var flott. Spesielt gøy var det å se to kompiser kose seg like mye på scenen som jeg selv gjorde i fjor. (Men jeg må innrømme at det var merkelig å se noen på sin egen plass. Klamra meg rimelig hardt fast til stolen under de to første numrene.)
            
 
(Årets kontigent fra en konsert før jul. De spilte samme stykket i går også, bare ti ganger bedre. Gitarsoloen i går var knall, og dansinga til saxene og bassklarinetten - den eide.)

Og ja! Når det kommer til reising så er sekk innen rekkevidde, mosqito-nett og tidenes smarteste day-pack-sekk er kjøpt. Innkjøpslista mi er lengre enn en tiårings ønskeliste til jul.

(Neshorn til høyre. :- )

1 comment: