January 24, 2013

Om EventyrEirin

06.09.13:
Jeg har nå plassert rompa mi på skolebenken for en bachelor i internasjonale studier. Jeg trives med det, men savner også å spise fremmed mat og å føle at jeg virkelig er til nytte noen plass, så flere reiser skal det bli. Jeg drar til Ungarn neste uke for å nerde korps, og du skal heller ikke se bort i fra at jeg finner igjen bestmate Julia from Austria i løpet av det neste året. Utveksling er også innpakka i bacheloren - HURRA, og reisekonto har jeg allerede oppretta. Slik at jeg er sikker på at ikke alle pengene går til mat.



Om det er noen av dere som lurer på noe, så er det bare å plassere fingra på bokstavene og spamme kommentarfeltet mitt.

(Klapp neshornet til høyre på ryggen for å følge meg på tur. :-)

1 comment:

  1. Jeg har klappa neshornet! *klapper seg selv på ryggen*

    ReplyDelete