January 16, 2013

2000 kroner fattigere, litt nærmere en reise




Foto: Matt Rudge / CC.

På Engler og demoners bokperm lager fingrene mine hvite krittavtrykk etter dagens arbeid. En arbeidsdag som inneholder uendelig mange spørsmål og fantasi-fortellinger. Magen er fornøyd med dagens middag, som er en favoritt for de barnslige. Øverst på begge armene har jeg til sammen tre bomullsdotter, som i dag gjorde meg i overkant av 2000 kroner fattigere.

Med andre ord:
Jobben som barneskolelærer er utrolig innholdsrik og samtidig veldig krevende. Jeg har fått pannekaker til middag. :-) Og jeg har endelig begynt vaksineringen til den store reisen min! 

Hei gamle og nye lesere! Velkommen til en verdensreise av en blogg!
Her inne får du muligheten til å følge med, så godt det lar seg gjøre, gjennom forberedelser, backpacking i India og Kina, og ni uker med frivillighetsarbeid i Sør-Afrika.

Klikk her om du vil følge meg på reisen! Follow on Bloglovin

No comments:

Post a Comment